czwartek, 21 marca 2013

Na początek...

Witajcie! To blog dla WIECZNIE NIE MAJĄCYCH CZASU czyli młodych mam i wszystkich pozostałych zabieganych :) Pomysł na bloga zrodził się oczywiście przypadkiem. Wiele razu zdarzyło mi się robić danie z jakiegoś super przepisu i co? Ze smakiem różnie ale na ogół czas wykonania to nie deklarowane kilkadziesiąt minut tylko... dobrze ponad godzina !! Tu pojawia się znaczny wnerw jako że po pierwsze nigdy nie miałam czasu na stanie przy garach a teraz (konkretnie od roku i 9 miesięcy) nie mam go prawie w ogóle co rozumie każda matka małego Promyczka :) Z jednej strony człowiek chciałby zjeść coś ten tego innego a z drugiej kiedy jest te luksusowe kilka godzina na spokojne czarowanie w kuchni?? Wieczorem odpada, bo umówmy się - można wtedy robić wiele fajniejszych rzeczy, w dzień też nie a bo to to a to tamto i tak czas leci, nie chcemy przecież aby nasze pociechy oglądały bajki cały dzień (no dobra czasem chcemy - ale nie codziennie;) Więc narodził się pomysł - pomysł na testowanie różnych, przeróżnych przepisów pod kątem łatwości ich wykonania, smaku (a jakże !) oraz CZASU jaki wszystko zajmie. Przy czym wszystko to jest wszystko czyli przygotowanie garów, produktów, samo pichcenie oraz (tak, tak) posprzątanie po całej imprezie. I wierzcie mi będzie to ZAWSZE więcej niż podają w tych super przepisach. Zawsze, przeeezawsze !! Zatem zaczynamy, zobaczmy ile co zajmuje czasu i czy ogólnie dostępne przepisy nadają się dla mam w kuchni. Zapraszam !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz